rondreis-thailand.reismee.nl

Week 1

De eerste week is alweer voorbij. Een hele gave week die echt voorbij is gevlogen! Van het bezoeken van olifanten tot het bezoeken van tempels; een heel divers programma. Het is ook echt heel lekker weer, gemiddeld 36 graden. Ondanks dat het regenseizoen is hebben we alleen gisteren heel even regen gehad, maar binnen 10 min is het zo weer 36 graden. We zien regelmatig berichten langskomen van plekken die overstroomd zijn waar we zijn of heen gaan, maar wij hebben nog niks gemerkt.We reizen heel veel, en dit gebeurt voornamelijk met treinen, pick-up trucks en tracktors. Dan ga je met 80 km/u en dan moet je maar zorgen dat je je goed vasthoud en hoopt dat er geen noodstop gemaakt hoeft tewordenhahah. Morgen gaan we richting de bergstammen, dus zal ik nietzoveel internet hebben om foto’s/verhalen/plaatsen te sturen.

Karin

Heerlijk, Bouwe, dat je zo geniet. Je hebt het ook echt verdiend na al je harde werken.

Betty

Geweldig dat je zo aan het genieten bent.

Irene en Evert

Klinkt goed en het roept herinneringen op aan jaren geleden toen wij ook naar de bergstammen gingen.
Zorgen over bereik hadden we toen nog niet en dat zal daar inmiddels wel opgelost zijn via satellieten.
Blijf genieten en groeten!

Elwin

Leuk dat je zo enthousiast bent over je reis! Mooie foto's en helemaal leuk dat we nu ook op de kaart kunnen volgen hoe je reis verloopt. Veel plezier in de bergen en blijf genieten!

Inge

Mooi, die boeddhistische cultuur. Heel veel goud in de tempels.
Ik hoor dat jullie een fijne groep zijn met elkaar, met zelfs nog wat meer nederlandse inbreng!
Nu wordt het spannend in de bergen. Hou je taai en blijf genieten. Ik verheug me op de volgende foto's en berichten.

Omi Inge

Wat een fantastische tocht, incl. ontberingen en enge beesten. Dat lichtfestival is wel heel erg boffen, maar eens in het jaar en jullie zijn er.
Wees zuinig op je bamboe bestek, iets voor in je hotel later??
Fijn vervolg op je reis gewenst.